Χρησιμοποιήστε πραγματική ημερομηνία λήξης
Το “Net 14” συνήθως σημαίνει ότι η πληρωμή λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία του τιμολογίου. Μια συγκεκριμένη ημερομηνία είναι πιο εύκολο να ελεγχθεί. Για παράδειγμα, ένα τιμολόγιο με ημερομηνία 5 Οκτωβρίου 2026 και όρους 14 ημερών θα έδειχνε ημερομηνία λήξης 19 Οκτωβρίου 2026. Χρησιμοποιήστε το χρονικό πλαίσιο που έχετε συμφωνήσει με τον πελάτη.
Εξηγήστε πώς να γίνει η πληρωμή
Περιλάβετε τη συμφωνημένη μέθοδο πληρωμής, τα στοιχεία που χρειάζονται για τη χρήση της και την αναφορά του τιμολογίου. Για παράδειγμα: “Παρακαλώ πληρώστε με τραπεζική μεταφορά έως τις 19 Οκτωβρίου 2026. Χρησιμοποιήστε ως αναφορά το INV-2026-014.” Προσθέστε και επαληθεύστε ξεχωριστά τα πραγματικά στοιχεία του λογαριασμού.
Κάντε τη διαδικασία πληρωμής εύκολη στην πλοήγηση
Ρωτήστε τον πελάτη αν χρειάζεται αριθμό παραγγελίας αγοράς ή υποβολή μέσω πύλης χρέωσης. Ελέγξτε ποιος χειρίζεται την πληρωμή. Ένα σωστά απευθυνόμενο τιμολόγιο με τη σωστή αναφορά είναι πιο εύκολο να αντιστοιχιστεί στην εγκεκριμένη εργασία.
Κάντε παρακολούθηση με βάση τα γεγονότα
Όταν ένα τιμολόγιο παραμένει απλήρωτο, ελέγξτε ότι ο πελάτης το έλαβε και αναφερθείτε στον αριθμό τιμολογίου, την αρχική ημερομηνία λήξης και το οφειλόμενο ποσό. Χρησιμοποιήστε ευγενική υπενθύμιση. Τυχόν τέλη καθυστέρησης πληρωμής ή τόκοι πρέπει να αντανακλούν τους ισχύοντες κανόνες και τη συμφωνία· μην προσθέτετε αυθαίρετες χρεώσεις.
Αυτοί οι οδηγοί εξηγούν καθημερινές ροές εργασίας τιμολόγησης. Τα παραδείγματα είναι ενδεικτικά· ελέγξτε τους κανόνες που ισχύουν για την επιχείρησή σας και την τοποθεσία σας.
Αναφορά: GOV.UK — Απαιτήσεις τιμολογίου Ηνωμένου Βασιλείου ↗